11. mar. 2013

Some fur and Joe

Hej blog-land. I dag havde jeg lidt meget overskud af tid, så dvs. outfit billeder af min søster, som er bare ikke gider det. Ihvertfald blev det fine nok, altså billederne. Udover var jeg i Lyngby med Linh, hvor vi endte på Joe and the Juice. De har nogle rigtig søde medarbejdere, men det er vel deres job. I morgen skal jeg til noget Leder For En Dag, håber det bliver hyggeligt. Forresten, så har vi (Linh og jeg) diskuteret om nok at beholde den her blog, for nu har vi fjernet anonym kommentar tilladelsen og det virker! Ikke mere spam og snavs på bloggen. Det var virkelig slemt før, vi fik op til 100 kommentarer om stoffer på nogle af de gamle indlæg. Det var så underligt. Jeg skal videre med mine lektier, så jeg håber i får en god dag. Solen skinnede, og derfor kunne man ikke være andet end glad vel? XX Maria Nguyen 

Outfit. Pels vest - Vila! 



Power shake! Yes! 

Ingen kommentarer: