5. sep. 2011

Rebecca Black

Ja.. der er mange der ikke kan lide hende. Men jeg kan godt, og jeg er ikke bange for at indrømme det. Jeg forstår ikke hvorfor hun skal hades? Har hun gjort noget forkert? Måske sang hun Friday mindre godt, men det har ikke ens betydning med at hun skal hades af hele verdenen.. But, haters make you famous! btw, Har i hørt hendes nye sang? My Moment? Den er faktisk rigtig god. Og i øvrigt er Rebecca også mega flot! Se videoen!
Og har i også set, at hun er med i Katy Perry's sang Last Friday Night? Hun er ret awesome!

XOXO MN 

5 kommentarer:

Lærke Burkarl sagde ...

Vildt sød blog du har dig her. Følger dig fra i dag.
Hvis du har tid og lyster, så kig forbi min blog, bliv gerne fast læser ;-).

// Lærke Joo Burkarl.
www.ttoml-ljb.blogspot.com ♥.

Truc Ly Tran sagde ...

Hun har bare en dårlig stemme, hun synger ikke godt. Prøv selv at høre hende live :)
- men jeg har hørt sangen og den er fint nok, i hvert fald bedre end FridaY! :D

g sagde ...

HAHHA, ja måske ... bedre end friday .. men jeg kan godt lide hende :)

Charlotte Ly sagde ...

Friday er ikke en dårlig sang! Eftersom den er catchy og alle synger den, når den er fredag, så synes jeg ikke den er dårlig. Måske er hendes stemme ikke så god som alle andres, men gotta admit. Der er en grund til, at vi kan noget af Friday? Hvis det var en dårlig sang, hvorfor ville vi dog blive ved med at høre sangen?

g sagde ...

jeg kan godt lide Rebecca Black. :-)
har du hørt den nye sang Charlotte??