8. sep. 2011

Outfit?!

Hej guys! Jeg tænkte på om I kunne hjælpe mig til hvad jeg skal have på til introfesten på fredag.. Det ville være rigtig skønt, hvis I kunne skrive i kommentarboksen om hvilket outfit i bedst kan lide. :-) mange tak!
Photobucket
Den første kjole, er lånt af Cecilie Nguyen. Den er fra Shana. :-)

Photobucket
Også lånt af Cecilie Nguyen. Hehhe, jeg har intet tøj selv :P Fra Gina Tricot.

Photobucket
Det ser lidt fail ud .. men hvis i forstår meningen. :-) Toppen fra Stradivarius. Nederdelen fra Monki! :-)

Håber at I vil hjælpe mig! :-)

XOXO. 

11 kommentarer:

Linh Tran sagde ...

den første kjole eller det sidste sæt :-)

g sagde ...

okk.. vælg 1!! :-)

g sagde ...

stilling:
kjole 1: 3.
kjole 2: 1.
Outfit 3: 2.

Stemstemstem!

mai han sagde ...

nr 2!

g sagde ...

nu er der 3 på nr. 2! :-)

Quyen sagde ...

siger også 1 eller 3 :)

g sagde ...

ufuf,.. jeg kan ikke holde regnskab længere.
men tror det står:
kjole 1:5
kjole 2:3
outfit 3:4

hehe, min mor siger den 1. :-)

g sagde ...

ufuf,.. jeg kan ikke holde regnskab længere.
men tror det står:
kjole 1:5
kjole 2:3
outfit 3:4

hehe, min mor siger den 1. :-)

Cecilia vi nguyen sagde ...

Den første Nhu! :D

Maria Nhu sagde ...

siger den brune!!! eller lån af mig, har millioner af tøj her!!!!

Anonym sagde ...

brune?? altså den sorte?
- nhu.