8. sep. 2011

Can't live without



Uden disse produkter, fungerer min hverdag bare ikke (okay, overdrivelse). Ja, så meget er jeg "afhængig" af dem. Cremen A-Derma er jeg virkelig glad for. Jeg bruger den både til ansigt og krop. Den fugter rigtig godt og efterlader huden dejlig, blød. Og så er den uden parfume og parebener, hvilket selvfølgelig er et +. Dog forlader jeg for det meste ikke huset, uden at have rørt min eyeliner fra Max Factor. Der er ca. kun 5 cm af den tilbage. Jeg ville egentlig bare vise jer hvad jeg bruger af produkter i hverdagen. :-)

I dag har været en skøøøn dag, fordi der var ingen lektier at lave til imorgen. Sjældent tilfælde. Men i morgen tager jeg til introfest, hvilket nok skal blive fedt! Jeg fandt mit outfit i forgårs med Nhus hjælp, så jeg kommer ikke i tøjkrise et par timer inden. :-P Måske kommer der et billede af outfittet senere...


Godaften, kære læsere!
- Linh

Ingen kommentarer: