4. sep. 2011

it's chill

Well, jeg kan ikke tro at jeg snart flytter. Der er mindre end en uge tilbage. Surt .. Men de sidste par dage, hvilket betyder fredag, lørdag og i dag (søndag) har jeg været sammen med Lily, min kusine. Lørdag chillede vi hjemme hos mig. Sammen med mine søskende, og Cecilie, Kha og Sofie. Vi lavede ikke det store .. men, det var hygge. Og jeg har lige lavet mad til de små grise, Pommes Fritter! FTW. Men på fredag skal jeg til Introfæææææææææææææst. Jeg ved ikke hvad jeg skal have på endnu.. for jeg står lidt i et dilemma mellem kjole eller nederdel.. men det finder jeg ud af senere. Men her bevæger jeg mig videre .. med lektierne og den dumme fysik opgave. fml, men hav en god søndag!

XOXO MARIA NHU! 

3 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Hej! tak for jeres kommentar på min blog! Jeg kan ikke se at i er blevet fast læser af mig? men nu er jeg i hvert fald af jer, håber I vil blive af mig..

og ja, de der billeder det er nogle jeg har taget af min lillebror og har lagt makeup på... :D tak for din kommentar/jeres!) He he.. KH Fryns

fryns.blogspot.com

xxxx

Emilie sagde ...

Rigtig god og fin blog du har dig!

Er fast læser! Håber også at du vil tjekke min ud, og måske blive fast læser :)

emilieflensborg.blogspot.com

knus

g sagde ...

Hihi, tak søde læser!