2. sep. 2011

Dead legs

Lige nu er mine ben smadret, da jeg ikke rigtig fik strukket ordentligt ud efter NAgadeløbet. Vi skulle løbe 5 km på mindst 45 min. Ellers ville man får man ført fravær. Men jeg klarede det på ca. 30 min, så jeg er tilfreds. Bedre tid end sidste år. Det var som at løbe gennem en ørken, fordi der var så meget sol. Følelsen, at komme til målstregen var virkelig skøn, for der tænkte man: 'overstået'.

Men i dag fik vi at vide hvor vi skulle hen på studietur. Og turen går til MALLORCA! Det havde jeg godt nok ikke regnet med. Det er i hvert fald meget bedre end Berlin, hvor vi rigtig skulle hen i starten. Vi kommer til at bo på et hotel med pool og jacuzzu, så det bliver luksus. Glæder mig allerede rigtig meget, selvom vi først skal afsted til marts! :-D


Knus
Linh


Ingen kommentarer: