22. sep. 2011

Fødselsdag!

Til Van: I dag er det min bedste  venindes fødselsdag! Tillykke med dagen smukke, hvis du altså ser der her. :-)! Jeg håber du får en rigtig god dag, for det er noget du har fortjent. VIRKELIG! Jeg håber at jeg kan være med til at fejre dagen med dig.. men ikke i dag! Hehheh. :-) Jeg håber du får en masse gaver og kage, som du jo ikke må spise fordi du er på kur -.-!! Så jeg kan ikke give dig cupcakes eller cola. Øv bøv for dig!
Kys din NHU!!

Dagen har været dejlig indtil videre. Jeg skal ud til det der elf workshop senere, med Truc Ly og måske Linh :-) !!!Quynh hvis du ser det her, kontakt Linh eller Truc Ly! :-)!!! Jeg har læst at der vil være cupcakes, Karl Lagerfeld Coca Cola Light, og egekilde vand. Og så får vi også en lille goodiebag hhihihi. Det bliver fedt. Yeeaaah. Husk nu at være vågen, for der kommer endnu en workshop igen et andet tidspunkt!!! Sååå husk at være vågen!
Bare lige et lille stemningsbillede fra sommerferien, hvor vi var inde i H&M og prøve tøj fra børneafdelingen!! 

XOXO Maria Nhu.

1 kommentar:

Katrine sagde ...

jeg elsker sådan nogle bukse-dragter ting:)