16. maj 2011

SUMMER!

Som jeg har fortalt jer i en af mine tidligere indlæg .. skal jeg i år på ferie! Det handler faktisk ikke så meget om hvor man skal hen, men mere om hvem man skal derhen sammen med, og hvordan?
Sidste år tog jeg til Italien, som var rigtig dejligt. Vi tog derned med fly. Det var en dejlig og varm rejse, men den var nu ikke lige så god som min rejse til Frankrig med familien! Der er intet bedre end at sidde i en bil i flere timer, og 2100 km. Hehe. Det bedste er også at sove i telt, i soveposer med sin familie! Om morgen, middag og aften sidde ved en gas komfur og have mad derfra. Det er såååå luksus!
- Men i år skal jeg igen til Frankrig, i Lourdes, som er en katolsk by. Jeg skal derhen med min bedstevenindes familie (Cecilie), min gudmors familie (Long og Nam) og en vens familie (Anton). Det kommer til at blive hyggeligt, da vi skal sidde i 2 minibusser, men uden lange pauser! T_T Men vi skal bo i nogle luksus huse med swimming pool. Ingen telte til mig, well det er da ok ..
Turen går først til: LOURDES!

 Efter 3 dage går turen til: BARCELONA! 

Efter 5 lange og dejlige dage tager vi til: PARIS!!!!! 

Og derefter skal vi til: HOLLAND -.-! og fange østers ... 
 Og forhåbentlig til Amsterdam .. ej, heheh! Min far vil gerne ;)


Det var vel alt for nu! Jeg glæder mig rigtig meget, men der er først to måneder igen. Og indtil da skal jeg spare op til et kamera, så jeg kan komme hjem med nogle gode billeder til  bloggen! ;) Men undskyld for et langt indlæg! :P

- This year, I am going to Lourdes in France, afterwards I'm going to Barcelona and go shopping! Then I'm going to Paris and then Nederland. I'm looking forward, and hopes that it will be good. 


XOXO Maria Nhu. (L' 

Ingen kommentarer: