17. maj 2011

Memories!

Til Linh: Tak for alle de dejlige minder! Kan du huske denne dejlige dag, for nogle år siden på stranden i maj måned! Luksus vejr! Og dejlig cykel tur! Man skal da nyde at man har næsten HELE stranden for sig selv :P 

Well, lidt arto må man da godt være. hehe! Til Truc Ly: Remember this speciel day? Til tet, lovely! Hyggelig dag med dig, og alle de andre piger! Love to you, my girl. ^_^

HOT Mave siger jeg da bare! Van: Min dejlige og bedste veninde! En dejlig dag på stranden hvor vi ville lave et mærke, men det gør vi da bare igen! Denne gang skal det lykkedes!! :-) sweetness. 


Til Uyen: Først gang vi rigtig var i Monki, hehe. De har nice skabe!! Men hvor er der mange af os! :P Hyggelig dag, og en masse billigt tøj .. vi skulle have købt noget mere! 75 % + 50 % oven i det = cardigan til 33 kr! og jakke 44 kr! :P FUU!

Til Quynh: Endnu et billede fra Tet! Men der var der vi rigtig lærte hinanden at kende :P Du var rigtig mærkelig, og lille og gik med briller :P ehhehe! Lidt arto endnu engang! Hehe
 
WAUW! Sikke et flot træ! :P En dejlig dag hvor vi tog på udflugt, hehhe! :) Ret lækkert vejr, og turen op ad bakken var hård! Hvis man kigger godt efter kan man se Linh! :P 

Chi Mai: Så er der naturligvis min dejlige kusine! Alt hendes dejlige gammelt tøj som hun ikke bruger ryger hen til mig! Jeg er meget taknemmelig! ;) 

Thanks for the memories, and thanks for being my friends!

XOXO Maria Nhu. 

5 kommentarer:

Nhu Do. sagde ...

nice nhu.
hvor jeg var mærkelig nice.

MariaNhu sagde ...

du er altid mærkelig.

Truc Ly Tran sagde ...

haahah kan godt huske den dag. Fail billede af mig.
love you too :)

Tina Donbæk Larsen sagde ...

Det første billede er virkelig godt taget.

Knus.

MariaNhu sagde ...

ihh, tak. :) det er taget med min mobil telefon! dejlig udsigt!