17. maj 2011

Memories!

Til Linh: Tak for alle de dejlige minder! Kan du huske denne dejlige dag, for nogle år siden på stranden i maj måned! Luksus vejr! Og dejlig cykel tur! Man skal da nyde at man har næsten HELE stranden for sig selv :P 

Well, lidt arto må man da godt være. hehe! Til Truc Ly: Remember this speciel day? Til tet, lovely! Hyggelig dag med dig, og alle de andre piger! Love to you, my girl. ^_^

HOT Mave siger jeg da bare! Van: Min dejlige og bedste veninde! En dejlig dag på stranden hvor vi ville lave et mærke, men det gør vi da bare igen! Denne gang skal det lykkedes!! :-) sweetness. 


Til Uyen: Først gang vi rigtig var i Monki, hehe. De har nice skabe!! Men hvor er der mange af os! :P Hyggelig dag, og en masse billigt tøj .. vi skulle have købt noget mere! 75 % + 50 % oven i det = cardigan til 33 kr! og jakke 44 kr! :P FUU!

Til Quynh: Endnu et billede fra Tet! Men der var der vi rigtig lærte hinanden at kende :P Du var rigtig mærkelig, og lille og gik med briller :P ehhehe! Lidt arto endnu engang! Hehe
 
WAUW! Sikke et flot træ! :P En dejlig dag hvor vi tog på udflugt, hehhe! :) Ret lækkert vejr, og turen op ad bakken var hård! Hvis man kigger godt efter kan man se Linh! :P 

Chi Mai: Så er der naturligvis min dejlige kusine! Alt hendes dejlige gammelt tøj som hun ikke bruger ryger hen til mig! Jeg er meget taknemmelig! ;) 

Thanks for the memories, and thanks for being my friends!

XOXO Maria Nhu. 

5 kommentarer:

Maria Nhu sagde ...

nice nhu.
hvor jeg var mærkelig nice.

g sagde ...

du er altid mærkelig.

Truc Ly Tran sagde ...

haahah kan godt huske den dag. Fail billede af mig.
love you too :)

Tina D. sagde ...

Det første billede er virkelig godt taget.

Knus.

g sagde ...

ihh, tak. :) det er taget med min mobil telefon! dejlig udsigt!