9. maj 2011

Today School, Tommorow Lübeck!

Photobucket
Hehe, her snakker jeg i telefon med Anthony, Linh's lillebror! Hhhehe, og min bror er i baggrunden!




Her kan i se dagens outfit, ikke så godt. Men jeg kan ikke tage billeder af mig selv i helhed. Så nøjes med det her ;)


Photobucket
Outfit: Cardigan: H&M 50 DKK. Jersey: Vintage, of my friend. Shorts: H&M 80 DKK. 



Dagen har været ok! Men jeg glæder mig meget til i morgen, da vi skal til Lübeck. Okay, faktisk er der ikke noget specielt ved den lille by. Men det er altid hyggeligt med sådan nogle skoleudflugter .. :) Og så skal der købes billigt slik og SKITTLES!! Men jeg skal videre med lektierne nu. Så ses for nu, og hav det godt!


- It have been a okay day. I'm looking forward to tommorow, because I'm going to Lübech, which is in Germany. Okay ... there is nothing speciel about the city, but I think it's gonna be great. And the boarder shop! Yay, cheap candy! So .. I have to move on with my homeworks. Love!


XOXO Maria Nhu Nguyen. 

Ingen kommentarer: