23. maj 2011

Weekend

Hej læsere! :)
hehe, jeg har ikke fået blogget så meget, men det skyldes at jeg har lavet for meget .. eller doven! Men i fredags var jeg hos min kusine, og det var hyggeligt! Vi så film, hyggede os og spiste! Lørdag skulle jeg til vietnamesisk skole, derefter til UKL weekend. Jeg elsker bål, det er noget af det bedste! (random) Men en hyggelig weekend, med MAD, slik, BÅL (Love), nye venner, kirke og en masse andet. Her er nogle billeder som vi tog med mit webcam. 



Grunden til de lyse billeder, er fordi der var meget sol!

Her kan i se at jeg har fået klippet mit pandehår lidt flottere heheh. :)
Så har jeg lige fået købt et ur, søgt job og nogle sko. <33333'


- I went to a "sleep-over" night with UKL. It was fine, and yeah .. My mom just cut my front hair .. and i like it. I've just bought some shoes, but i'll show them later! :P 

XOXO Maria Nhu. 

2 kommentarer:

Truc Ly Tran sagde ...

hvilke sko?:D
- ny trøje? ;)

g sagde ...

bare sådan nogle casual sko, sådan stof sko ;)
- nej ikke rigtig :D den er fra vinter :D