5. okt. 2013

Back from Claymountain

Hej blog!
Så er jeg tilbage fra den vildeste rustur på #Claymoutain eller Lerbjerg. Det har været nogle fantastiske 5 dage sammen med de bedste personer. Der har både været en masse aktiviteter, god mad, lege og fester til morgenlyset. Der var forskellige temaer for hver dag (rave, smølferne, harry potter og cartoon network). Vi fik taget vores telefoner og ure så ingen vidste hvad klokken var, og det var mega fedt ikke at være afhængige af tiden og ikke føle sig forpligtet til noget pga. den vante tidsrutine man har. Dog er det rigtig underligt også.. Jeg fik derfor ikke taget nogle billeder overhovedet og det er jeg også glad for, fordi jeg lignede bare den største bums (det gjorde vi alle). Jeg har fået sovet og plejet mine tømmermænd. Nu får jeg familiebesøg og vil bare lige opdatere jer alle ;)
Knus Maria Nguyen

Ingen kommentarer: