16. okt. 2013

Autum

Hej blog! Det er nok ikke en stor overraskelse, men det er faktisk efterår. Jeg har haft så travlt på studiet, for siden rusturen er studiet sådan startet for realz med øvelser i laboratoriet, rapporter (2 gange om ugen), en masse forelæsninger og klassetimer. Jeg har sågar været på skolen til kl 18 to gange og har bare ingen efterårsferie som de fleste har pt. Det er hårdt at gå på UNI, men det er virkelig hyggeligt. jeg elsker at være på skolen og faktisk se en mening med de fag jeg egentlig har. Det jeg ville frem med billedet var at jeg så en dag efter skole lagde mærke til hvor smukt landskabet var med solens stråler, gule brune blade på træerne og jorden. Smukt er efteråret trods den faldende  temperatur. En overgangs fase mellem sommer og vinter. Jeg blev bare nødt til at tage et billede af det! Ikke det mest interessante indlæg, men vi ses! Knus Maria.

Ingen kommentarer: