26. sep. 2013

Animal-print



Hej blog, et spejl-outfit billede i dag. Længe siden jeg har vist noget tøj, og det burde jeg faktisk snart gøre fordi jeg snakkede for længe siden om nogle sko og diverse tøj. I dag havde jeg 45 minutters skole, så jeg føler mig lidt fin for 45 minutters skole. Og dog, for det meste af tøjet er vintage. Jeg har nemlig været en tur i mamas klædeskab og fundet denne lækre leo-printed coat som jeg har været så heldig at få den. Jeg elsker virkelig dyreprint på tøjet, alt fra leo, tiger til slange, zebra og sikkert også giraf og abe print, ej.. 
Halskæden er fra et loppemarked, men stadig i fin stand og kun for en 20'er. Skjorten som jeg har købt for længe siden er også 2nd hand. Derudover er blonde shortsene fra Vietnam men findes sikkert på eBay og tørklædet er fra Asos, til kun 41 kr! Det var en billig omgang kluns!! Jeg håber i har det godt. Vi ses, Maria Nhu.  


Ingen kommentarer: