9. okt. 2013

Har ikke glemt jer



Hey allesammen! Det må jeg nok sige, det føles som en evighed siden jeg sidst har skrevet på bloggen.Jeg har en smule dårlig samvittighed over det og jeg savner det skam. Jeg håber I har det godt! Jeg har det i hvert fald godt og også mega travlt at det næsten er lige før jeg ikke har tid til mig selv. At starte på studie er ikke lige frem let og er meget tidskrævende, men det går da når det er noget spændende og interessant stof man engagere sig i og er sammen med søde mennesker om det. Jeg ville ikke kunne klare det helt alene.
Udover at bruge en masse timer på at sidde på min flade røv med læsebrillerne på, har jeg også været til fester og fredagsbarer på skolen samt brugt tid på en dum gut, så er der næsten intet tid til bare at sidde og lave ingenting. Det savner jeg egentlig lidt. Mon ikke der er tid til det i denne weekend. 

Jeg vil gøre klar til at smutte til køjs, for i morgen kalder en lang dag. Hav det godt så længe!



Love,
- Linh

Ingen kommentarer: