23. okt. 2013

How to not have a life..

Go to uni and study, then you will have no time off. Sådan er mit liv faktisk. Selvom der er dage hvor du har fri tidligt eller helt fri, så har du ikke fri. Du bruger dagen på at lave rapporter eller læse det op, man ikke har nået. Sådan har jeg og min klasse det. På en måde er det vildt fedt at hele tiden lave noget, for det er noget vi selv har valgt, hvorfor skulle det så være et problem? Jo, for nogle gange når man også en grænse hvor man bare bliver vanvittig af at tænke over hvor mange ting der rent faktisk er at nå. Så er det godt at man kan tage pauser en gang i mellem og få tankerne ud her på bloggen. Jeg undskylder mange gange at bloggeriet er så sløvt, men der simpelthen ikke tid til det med alle de ting der sker hele tiden! Jeg er i skole alt for tidligt til alt for sent hele tiden, men altså jeg ELSKER bare at være på skolen for der er alligevel rimelig mange mennesker der altid er der. Og så har man som uni-elev adgang til skolen 24 timer i døgnet, FEDT!! Kys, Maria Nguyen

Ingen kommentarer: