23. sep. 2013

Wake Me Up When September Ends

Hej blog, her kommer en lille opsummering af min uge af vigtige begivenheder. 
Fisketorvet er bestemt flot om aftenen! Men i tirsdags var jeg ude med nogle af mine yndlings personer, nemlig Linh og Christopher for at spise os fede. Det var virkelig rart at være sammen med dem igen, og det er virkelig længe siden at jeg har grint så meget at jeg fik ondt i maven! Det er så sørgeligt fordi Christopher rejser væk i 3 måneder til Sydamerika. Hvorfor rejser alle bare væk lige pludseligt?! Men det var en særdeles hyggelig aften jeg havde med de to. 
Så var der første fest på PharmaSchool hvor temaet var blebal? Det betød bare fint tøj (bal), og fordi vi er nybegyndere eller russer er det ble som i babyer. Bare rolig, der var ingen i ble. Jeg havde en dejlig aften med søde mennesker, men fik dog ikke taget noget oufit billede. Jeg lånte en flot gul kjole, som jeg var smadder lækker i. Ej, det var en god aften men næste morgen ventede en masse. 
Lørdag morgen var der Mid Autum Festival/Månefest/Tet Trung Thu, som er børnenes fest hvor jeg som regel optrådte med mine piger. Det gik godt for nu er vi rimelige rutineret og jeg kan sige at det føltes så godt at være tilbage på scenen selvom spotlightet kun varede i 1 minut for os store piger.  "I live for the applauseeeee". 

Som titlen siger, Wake me up when september ends, så har september været en lidt spændende, travl, anderledes, ond, god, ny, opvækkende måned for mig. Nu refererer jeg til Green Days sang som er længe siden jeg sidst har hørt. Så jeg slutter af med at lytte til sangen, og det skulle i da også lige gøre. September er slut lige om lidt. 





Ingen kommentarer: