22. sep. 2013

Looking back in time

Hej Blog, Don't let monday win you Sunday! Det er netop derfor jeg sidder og overhovedet ikke laver noget produktivt lige nu! I stedet sidder jeg bare og kigger gamle billeder igennem, og så poster jeg billeder som jeg mener ikke er kommet på bloggen før eller bare er sjovt at se igen. Det er totalt ukronologisk rækkefølge, men der er sket så meget det sidste års tid og bare en kæmpe forandring. Nyd min Back to the past part 1. Regner da med en part 2 en anden gang. 
Ombord med Linh på vej til Berlin, for ca. et år siden i 3.g. 

Min 17-års fødselsdag i 2012 med de sejeste hello kitty sokker. 

Det her billede må være fra hhv. 2 eller 3.g, men i hvert fald er det taget en gang i 2012 en meget varm sommerdag. Savner pigerne. 

De søde piger i Påsketiden, skærtorsdag. 

Min lille (tykke) søster. 

Hipster-perioden med tumblr og en masse underlige hipster billede. Der var fotosession ude i haven hver aften for at finde det perfekte billede til tumblr. 

Nytår 2012 med sødeste Cecilie. Jeg ved ikke helt hvad der er galt med billedet, (nok vores ansigtsudtryk)

Søde Linh og Uyen til Hoc Tieng Viet, dengang man stadig gik til det. Heldigvis ikke mere. 

Selfieee

På maccen. 

Mi's fødselsdag, nok i 2011, men eftersom der ikke er nogle lys på kagen er det svært at regne ud. 

Igen, Hipster periden med vans, bæltetasken og snapback. 

Til sidst et galla billede fra 2.g med de hyggeligste personer omkring en. Hihi se hvor gul jeg er. 



Ingen kommentarer: