9. sep. 2013

Long time ago, i know


Hej alle, jeg vil bare lige tjekke ind og sige at jeg på mystisk vis ikke er faldet ned i et hul. I slutningen af august startede jeg på mit nye studie på tandlægeskolen, så der har været rigtig meget at se til. Studiestarten og rusturen var virkelig nice og der har været en masse nye indtryk og søde personligheder som man lærte at kende. Det var lidt hektisk i starten, men jeg kan mærke at jeg stille og roligt kommer ind i en rytme. Som Nhu har nævnt tidligere har jeg haft et virkelig luksus skema, hvor jeg i hele sidste uge havde fri inden kl. 12! Så dejligt! Jeg har brugt tiden på at være sammen med ham den dumme og andre folk. Noget, som min tid også er gået til er at grave næsen ned i bøger. En ting som jeg er blevet meget forbløffet over er de mange sider som man skal læse! De antal sider som jeg skal læse til denne uge svarer jo til det jeg sammenlagt læste på en tre uger i gym, måske. Ret sygt... Men det er noget jeg må vænne mig til. Lige nu sidder jeg læser kemi, som jeg ikke er sluppet for endnu, suk... Jeg tager desværre ikke så mange billeder som før i tiden, så i får lige en forsmag på noget dejligt kemi.

I må have det godt! Og jer der er startet på jeres nye studie, så håber jeg at I er blevet glade for det! Jeg er i hvert fald meget glad for hvor jeg er so far :-)

Love fra mig
- Linh

Ingen kommentarer: