16. sep. 2013

Lately

Her på det seneste har der bare været meget at se til. Det er ikke engang fordi jeg har MEGA travlt, sidder stadig på facebook og læser lektier og sådan. Det er bare lige om at gide at lave et indlæg. Jeg har ihvertfald samlet på lidt billeder fra mine dage, som storset bare er selfies og venner (det er vel en standard iPhone-kamera-album). Det er underligt hvordan ens hverdag er forandret sig så meget. De mennesker man var vant til, ser man ikke hver dag mere. Det er pludseligt nogle helt andre. For mig er jeg skiftet til en helt anderledes omgangskreds end jeg har været vant til. Det er også dejligt med forandring, men stadig svært at finde den rette rutine. Jeg savner de gamle dage, men elsker også de nye tider rigtig meget. Jeg håber bare at det hele bliver godt med tiden, det har jeg bare fornemmelsen om. Cause everything's gonna be alright, right? 
Min homegirl, Tanzila. 


Min anden homegirl, Zeynep. Det var lige inden vi skulle tage billeder til årbogen, hihi man skal lige tjekke sig selv. 

Før holdfest, med temaet American College, så baseball jakkerne skulle lige hives frem og på med kasketterne.



Syg lækker kage! På fredag d. 13. 

En rigtig hyggelig afskedsmiddag med Oliver som tager til Afrika i et halvt år. Ih hvor var det rart at se disse folk igen sm man har været vant til i flere år. Det mærkeligste er at ikke se Michael og Linh hver dag mere, eftersom jeg havde set dem i over 13 år hver dag. 


Til sidst den sidste søde pige, Sahar, hvor vi har 3 timers pause. Unilivet har mange uventede pauser hvor man bare ligger og sover ud. Du laver ikke rigtig noget. 

Desuden har vi lige fået opgivet rustur-holdene, så det bliver rigtig spændende om hvordan disse mennesker så er på rusturen, og om jeg glæder mig? SYGT MEGET! Vi ses! 

Ingen kommentarer: