10. jul. 2011

Ugen der gik

Hey blog,
håber I alle har en dejlig ferie. Her kommer en update for denne uge, som egentlig har været ret chill.


Søndag (sidste uge):
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Da det var gratis at køre med tog, synes vi lige det skulle udnyttes. Så vi legede turist for en dag og tog ind til København for at se på et springvand. Derefter travede vi videre gennem Strøget, hvor det begyndte at regne med torden, lyn og hele molevitten. Da togene ikke kørte efter planen pga. vandskader efter forrige dag, var vi nødt til at tage bus, hvor der var propfyldt. På hjemturen var der endda en chauffør der ikke ville lukke lillebror og jeg ind, fordi der var så proppet i bussen. Men heldigvis kom der endnu en bus 5 min efter.


Mandag:
Photobucket
Photobucket

Den rene oprydningsdag-dag. Min mor ville rykke lidt rundt på møblerne derhjemme, så skulle lige hjælpe hende med det. Mit gamle skrivebord skulle smides ud, til fordel for et større et vi i forvejen har derhjemme. Gal, jeg fandt en masse junk, som jeg fik smidt ud.


Tirsdag:
Jeg har desværre ingen billeder fra denne dag. Men jeg tog en dejlig lang cykeltur hjem til Anna. Vi sad udenfor i haven og drak hyldebærsaft, mens vi nød den dejlige sol. Det er livet! Aldrig nogensinde i min barndom havde jeg set Pochahontas, så den fik vi også lige set.


Onsdag:
Nhu og jeg smuttede ud i Lyngby bibliotek for at låne nogle film. Vi gjorde også et smut ind i centeret, hvor denne top røg med hjem. Jeg er helt vild med farvekombinationerne og at toppen er løs. Den skal jeg nok få brugt en del her i sommeren.
Photobucket
Før: 80,-. Nu: 30,-. H&M.


Torsdag:
Nhu kom forbi, hvor vi fik set The Notebook. En dejlig film! Men min lillebror ødelagde desværre momentet i filmen :P


Fredag:
Min familie kom på besøg hos min kusine, Lily. Don (min lillebror) og jeg nørdede Bubble Struggle. Desværre nåede vi ikke længere end level 12.
Photobucket


Lørdag & søndag:
Skriver om disse to dage i senere indlæg.


Godnat! <3
- Linh

Ingen kommentarer: