3. jul. 2011

My week ...

Charmerende billede ikke sandt? Mig og min lille ven, Nam!
Min uge har været ret optaget, og dejlig alligevel!
Mandag: En strandtur med dejlige Linh og Van. Masser af is, og sol, vand og masser af billeder.
Billedet er Fra vans blog. :-)
Tirsdag: Cyklede jeg 12,5 km for at komme på strøget og shoppe. Jeg har ikke vist tingene endnu. Men der kommer nogle billeder, når jeg lige får tid til det. hheheh. 
Onsdag: En dejlig picnic tur med alle asians! Der var en masse pølser, brød, skumfiduser, sodavand, ænder, græs og en dejlig udsigt til en sø. En utrooooolig hyggelig dag med Japserne! 
En dyb seriøs telefon samtale med min ven. :P
Torsdag: Fisketorvet med Linh, mor, søs og Linhs mor. Fik også købt noget spændende fra H&M og Mango. Inden vi tog derhen, smugkiggede Linh og jeg lige rundt. Vi tog til Islands Brygge for at kigge lidt. OG WOOOOOOW, der er sååååå dejligt man! SINDSYGT! Sååå flot udsigt og WOW! Efter en lang tur, tog Linh og jeg hjem til vores veninde Eva og hyggede lidt. Efter Eva, skulle jeg se til mit nye hus sammen og min familie, og besøge bedste moooor! Laaaaang dag!

FREDAG! Jeg var crime, og tog på Strøget, men shhhh, ikke sig det til min mor! hæhæhæ. Så fik jeg gæster på besøg, og snakkede meget i telefon og spiste en masse mad! MUMS.

Lørdag: NÆSTEN hele familien var samlet hos min fætter Huan, hvor vi hyggede. Det regnede jo utroligt meget den dag, og der var næsten oversvømmelse. Det er mega hyggeligt at sidde indenfor og nyde regnen og uvejret. Jeg elsker bare lyn og torden. Det er såååå hyggeligt! Ellers havde vi en meget chill dag.

Søndag: Der var gratis S-tog, såååå Linh, hendes lillebror Don, min lillebror, Cecilie og jeg tog rundt i København. Vi så et nice springvand, som hedder Gefion Springvandet. Har aldrig hørt om det før. Men ellers gik vi rundt indtil det begyndte at stor regne. Vi så en oversvømmet bil, og det tog os næsten en halvanden time at tage fra København Hovedbanegård til Lyngby. FML. Så havde jeg næsten mistet mine nøgler fordi jeg ikke kunne finde dem i min taske. Jeg panikkede .. MEN så fandt jeg dem lige ved siden af min cykel! Så mine nøgler havde ligget ved siden af min cykel i flere timer, uden at blive stjålet. JEG VAR SÅÅÅÅÅÅ HELDIG! Ellers ville jeg døøøø! 


Tja.. der er ikke så meget andet at fortælle mere. Håber i havde en god uge, og I vil selvfølgelig høre mere fra mig, og om en uge rejser jeg!! Glæder mig rigtig meget.

My week have been amazing.
XOXO MARIA NHU 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ooooomg, jeg hedder også linh, og jeg googlede mit eget navn, og fandt denne blog ! Jeg elsker den ! Bliv ved med at blogge smukke .. <3

g sagde ...

ihhh, 1000 tak! det skal vi nok! håber du bliver ved med at læse vores blog. :-D