7. jul. 2011

Outfit fra i lørdags

Photobucket
Tee: Newyorker - Bukser: Vero Moda

Et ret simpelt outfit fra i lørdags, hvor jeg indviede mine nykøbte haremsbukser.

I dag smuttede Nhu forbi da jeg skulle babysitte min lillebror. Ret forkert timing hun kom, fordi min lillebror havde lavet i bleen. -.- Men Nhu fik mig til at skifte ham alligevel, selvom jeg nægtede. Haha, men det var da meget grinern, at der skulle to piger til at skifte en lille drengs ble.
Vi fik dog set den omtalte The Notebook. Jeg må sige at det er en rigtig god film, hvis man er til kærlighedsdrama. Og så er den mandlige hovedperson i øvrigt rigtig flot! Jeg må indrømme at jeg (endnu engang) var et tudefjæs i slutningen af filmen.

Saw "The Notebook" with Nhu today. It's a very good movie, which results with some tears in the ending.


Hav det godt!
- Linh

2 kommentarer:

g sagde ...

HAHHAHA! Men Anthony ødelagde vores moment!

Linh Tran sagde ...

Han ødelægger alt! ;)