12. jul. 2011

Flyttedag

I lørdags stod det meste af dagen på at hjælpe min moster og hendes mand, med at flytte. Deres nye hus er helt nybygget og stort ift. at den kun er til to personer. Jeg kan ikke sige andet end at jeg elsker det!!! Stod især og beundrede hendes walk-in-closet! Gid jeg boede i sådan et hus...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Vi kom en time for tidligt, så farmand tog lige os med på en tur, hvor vi fandt en strand. Fandt ud af at vi tit har kørt over denne bro. Ret awesome.
Photobucket
Min charmerende lillebror :-)
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Vi skulle passe på det nye hus, mens de voksne kørte tilbage til det gamle for at hente de sidste ting og sager.
Photobucket
Photobucket
Der er ret hårdt at bære på flyttekasser.

My aunt was moving on Saturday. I LOVE her new house!

Love,
Linh

Ingen kommentarer: