1. jul. 2011

Recent purchases

Nu pynter jeg bloggen med endnu et indlæg om seneste køb.

Photobucket
Før: 80,-. Nu: 40,-. Pieces.

Jeg har længe ledt efter noget tøj i denne skønne farve. Så da jeg i sidste uge fandt denne top, snuppede jeg den med det samme.


Photobucket
Før: 180,-. Nu: 30,-. Monki.

I søndags var Nhu og jeg ude at gå en tur. Vi smuttede gennem Lyngby, hvor jeg virkelig overvejede om jeg havde brug for flere nederdele eller ej. Men jeg måtte give efter for den røde farve og den store besparelse!


Photobucket
Photobucket
Før: 159,-. Nu: 75,-. Vero Moda.

I tirsdags var jeg på Strøget med min mor og lillebror, hvor jeg kom hjem med endnu et par haremsbukser til mit skab. Jeg kan i øvrigt rigtig godt lide mønsteret.


Photobucket
Før: 250,-. Nu: 65,-. Only.

Allerede sidste år havde jeg et godt øje for disse høretelefoner. Jeg er rigtig glad for at jeg købte dem. Jeg ville sikkert have fortrudt det, hvis ikke jeg havde gjort det. De var der måske ikke i den rigtige farve, jeg ville have. Men jeg er jo også vild med farven gul. :)

Jeg elsker udsalg. Gør I ikke også?


Bought those things during this week. I love sale!


God weekend, søde læsere!
- Linh

Ingen kommentarer: