10. jul. 2011

Goodbye

Hey Guys. Jeg tager på ferie i morgen, så jeg kommer ikke til at blogge i de næste 2 uger. Det er rimelig lang tid, men så må i jo tvinge Linh til at blogge lidt mere. Jeg skal prøve at komme tæt på en computer, men tror ikke på at det går. Men jeg vil ønske alle god sommerferie, og nyd den. Jeg skal nok blogge om min ferie når jeg kommer hjem og vise jer alle købene og oplevelserne. Så det bliver hårdt ikke at se Linh hver dag, og ja, vi er sammen hver dag.. hehe.
Til Linh: Linh, jeg kommer til at savne dig rigtig meget. Det bliver så dejligt når jeg kommer hjem for så kan vi fortsat være sammen igen! Jeg håber du overlever at være hjemme uden mig, og jeg håber du ikke at du bliver inddraget i et drama så jeg ikke kan trøste dig! heheh.

Men kære læsere, HAV DET GODT! Pas på jer selv, og pas på solen!


- Hey guys. I'm leaving tomorrow. Just in 2 weeks, and then I'll be back. I hope that Linh will be blogging, soooo force her to do it!! But have a nice vacation, and I'm going to miss you all and LINH! hehhe. Take care of yourself, and watch out for the sun. 





 XOXO MARIA NHU!

1 kommentar:

Linh Tran sagde ...

Jeg kommer også til at savne dig rigtig meget. Uff, to uger er laaang tid. :/ Bare rolig, der kommer ikk til at være noget drama ;) Men NYD nu turen! Glæder mig til at høre alt om den og selvfølgelig til vi ses igen! :) God rejse babs!