21. maj 2012

Once in a lifetime

Efter en dejlig miniferie er jeg tilbage igen. I fredags holdt jeg jo min 18-års, som var rigtig hyggelig i selskab med dejlige mennesker! Jeg må sige jeg har formået at få en uforglemmelig aften, efterfulgt med en del konsekvenser dagen efter. Men det er jo kun en gang man bliver 18 ;-)

Der er så mange billeder, så her er lige nogle udpluk:



Skøre unger!
Smukke Kathrine
Dejligt vejr!

Tykke dreng
Seje børn. Lillebror og kusine.
Bro
Søde asian piger!
Smukke Minh Chau

Jeg endte med at finde denne fine kjole fra H&M til en overraskende pris. Så er egentlig ret glad for at jeg returnerede den røde tilbage. Min veninde Truc Ly stod for håret og make-up'en og billederne har jeg hugget fra Charlotte. Masser af credits til jer, søde piger! <3

Love, 
Linh

Ingen kommentarer: