10. maj 2012

AT

Hey alle sammen!
I dag har jeg siddet og lavet AT.. MEGA kedeligt!! Kunne døøø... Men her er en ny top, jeg købte i går fra gina tricot. Den bindes for neden, og jeg er mega glad for den! den er for nice 8) Men jeg var på Strøget i går med Cecilie og købe gaver og købte blandt andet denne top og en army jakke, som min mor ikke kan lide! -.-' hun synes bare den er grim, men mine venner synes den er mega fed det synes jeg også! Det er bare nederen når ens mor ikke kan lide tøjet altsåååå -.- Men jeg tror jeg beholder den, for det er en klassiske camouflage jakke med det der miltær mønster.. som jeg helt vildt gerne vil have! Den koster bare 550,- i Urban Outfitter, men meget mindre fra genbrugen! Men det kan min mor ikke godtage -.- surt kurt... Jeg har ikke så meget mere at fortælle end fri kl 10 i morgen. LUXUS! SES!
XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: