30. maj 2012

New in, eller old in








Hej Alle!! Det er altså noget tid siden jeg har fået disse fine og lækre sager.. nogle har jeg snakket om før, men det skal jo vises ordentligt! de først toppe er nogle lækre sager fra gina tricot. er rigtig glad for dem! det næste er en skjorte fra h&m og kun til en 50'er! så fik jeg endelig lov til at beholde militær jakken. den er jo skøn!! og så tilsidst min DAY taske, som bruges i skolen! Jaaa.. i dag var jeg til AT årsprøve, det gik ikke helt så godt som Linh, men jeg endte da med 10 :) det vel okay :) xx.
Ps. glemte at fortælle om den gratis læbepomade fra Sephora som lige er åbnet i ILLUM. Den er dejliggg <333

3 kommentarer:

Quyen sagde ...

10 er heller ikke tosser, og det er jo en årsprøve. Tillykke til jer begge med fine karakterer! :D

g sagde ...

hehehhe.. jaaaa mange tak!! :))

Anonym sagde ...

Elsker virkelig toppene, skjorten og jakken! Fedt køb! :D