7. maj 2012

Beautiful tree


Dette smukke træ står i vores have. Dets blomster gør bare haven for meget mere farverig! Og desuden er det vildt smukt bare at kigge på.. Min mor og jeg var alene hjemme, bare os to i dag. Fordi mine søskende er på lejrtur noget og min far på fisketur.. Så havde vi lidt hygge, hvor hun kravlede op i træet.. mega random og plantede blomster.. Men ellers har det været en dejlig dag med sol ikke ligeså varm som i sidste uge, men det er lige til at leve med. Weekenden har været travl, og jeg poster billeder om det senere. Men min mor fik fortalt mig en masse historier om Viet Nam krigen og hendes oplevelser og min fars oplevelser.. Har ondt af de folk der har været igennem så meget.. Og her sidder jeg, nyder livet foran computerskærmen. Burde lave sååå meget andet end computer... -_- Men i må have en god dag!
XOXO Maria Nhu. 

Ingen kommentarer: