2. apr. 2012

Rave 2012

 Min Camilla Rice, og Rumle. Og andre random mennesker. 
 Min dejlige Camilla. <3
 Just some awesome shoes.. and glowsticks.
 En lidt for glad asiat? :-) 
 Mie Haugsted. <3
Le Maria Nhu, Michael, Mathilde, Philip, Christopher & Emil. Kære mennesker!

Hej alle derude. Jeg havde en god fredag.. Hyggeligt med maling og knæklys.. 
I dag har pigerne fra klassen været hos mig og spist mad, set Dear John, snakket gossip, spist McFlurry.. Og Dear John synes jeg nu ikke helt er såå god som andre film. den er ok! I lørdags var jeg hos den tykke Quynh, sammen med Truc Ly og Vanse. Vi spiste, hyggede, grinte og havde for meget gas i maven. Og og Gratis IS på Burger King.. fordi Quynh crimede. :o Søndag.. Maxi King.. Uhm. og dans. Hygge.. ses! Nyd påske ferien.. i hører muligvis ikke fra mig fra hele ferien.. alle blogs er total døde også! Hahha
XOXO MARIA NHU

Ingen kommentarer: