25. apr. 2012

Hero

En helt. Min helt. Min mor. <3 
En Mor kan være rigtig dejlig, som en bedsteven, en god lytter, en der ved lidt mere en dig selv, en der elsker dig af hele sit hjerte, en der til tider kan gå dig på nerverne, irriterende, komme med onde kommentarer, men ellers en fantastisk kvinde man kan se op til. Well.. som I kan gætte jer frem til, er dette indlæg dedikeret til min kære mor, som i kan se ovenover. En  dejlig, skøn og køn dame! Hvordan ville verden være uden mødre? Hvordan skulle vi klare uden vores dejlige mødre? hvordan skulle vi kunne blive ordentlige damer uden vores mødre? Ja.. det er svært at svare.. men alle os teenager døtre har nok været igennem mange hårde tider og skænderier med sin mor, ja de kommer og går. Men hvis man vægter de gode og de dårlige tider, vil de gode tider fylde allermest. Så jeg elsker min mor rigtig meget! Og jeg tror i har det på samme måde :) 
XOXO

Ingen kommentarer: