28. apr. 2012

More galla!

Making up hos vores veninde, Anna.
De fine piger fra klassen ;) <3
Anna, Nhu, Adam & mig.
Maden!
Søde Kathrine :-D
Men in Black ;-)

Jeg havde desværre glemt at tage mit kamera med igår. Men heldigvis kan man jo hugge nogle billeder fra andre. ;) Her er lidt stemningsbilleder fra vores middag inden vi tog hen på skolen. Maden var god og på trods af at vi skulle danse lanciers senere på aftenen, blev der ikke sparet på vin og champagne for nogles vedkommende... Det var en rigtig hyggelig aften! Jeg har desværre ikke et helt outfit-billede, men som I kan se hoppede jeg i en dejlig, fin blå kjole, som jeg lånte af min veninde. Håret blev sat op i en fin knold med franske fletninger på siderne og makeuppen var ret simpel. Jeg havde påført noget bronze øjenskygge med et orange skær, idet det komplementærer den blå farve.

Godnat!
- Linh

Ingen kommentarer: