10. apr. 2012

Addicted

Hej Kære læsere. Undskyld på manglen af bloggin.. men Tumblr har fuldstændig fanget min opmærksomhed.. og vi har lige haft ferie.. ja. dårlige undskyldninger, på dårlige undskyldninger.. Men altså LORTE VEJR..  Omg.. regn og grå skyer, nej, det går slet ikke.. Og en dårlig nyhed for mit vedkommen JEG SKAL ikke nogen steder hen på ferie i år :( SÅ det Danmark hele sommeren, og jeg HÅBER da at solen skinner herhjemme.. ellers dør jeg. Misunder alle dem der skal ud og rejse rigtig meget!!! sååå det er bare hjemme.. i lille danmark.. Men ellers har jeg det godt. Ses!
XOXO.

3 kommentarer:

Frederikke Mikkelsen sagde ...

Sæt et link ind til din Tumblr. Jeg elsker at læse dem!
Og hvor en fed blog du har!
Kærligst Frederikke

www.obfashioned.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hvorfor skal du ikke ud at rejse?:)

g sagde ...

Hej Frederikke. Tak for din kommentar! min tumblr, som deles med min veninde er http://1heart2minds.tumblr.com/ der er ikke så meget at læse.. men flere billeder at kigge på. ;) Mange tak!

Til Anonym.. Mine forældre gemmer penge til Vietnam næste år! Lækkert ikke.. så må jeg bare nøjes med lille Danmark!