3. apr. 2012

Chillin'

Mmhhm.. we like Baresso!

I lørdags var jeg sammen med dejlige Caroline. Altid skønt at være i selskab med hende! Bare rigtig ærgerligt at vi ikke ser hinanden fast mere, eftersom vi begge har travlt. Men så glæder man sig jo kun endnu mere, når man endelig skal ses. Jeg fik drukket min første iceblend, og hold da op hvor ville man ende med at blive fattig, hvis man er der hver dag. Tror jeg holder mig til 7eleven fremover. ;-)

Men jeg håber at I nyder jeres påskeferie! Det gør jeg i hvert fald. I dag har jeg bare været hjemme og slappet af. Det er nu meget rart en gang imellem! Så kan man få lavet det, man normalt ikke har tid til. Jeg fik for øvrigt taget mig sammen til at tage løbeskoene på og løbe rundt i kvarteret. Det var herligt og et dejligt boost!


Hav det godt, alle sammen!
- Linh


P.S. Hvis du ser dette Caro, then I got three words for you: I love you.

Ingen kommentarer: