4. okt. 2011

R.I.P.


De nåede at leve i mindre end tre måneder og nu.... død. Jeg er skuffet, for jeg forventede lidt bedre kvalitet eftersom de er fra Pieces. Ikke nok med at disse er døde, er mine andre trofaste høretelefoner nu også ved at blive ødelagt. Kun den ene side virker. FML! De holdt til gengæld i et år. Jeg holder skam ikke ud uden musik i ørene! Er det bare mig der ikke kan finde ud af at passe på høretelefoner, eller er deres "levetid" generelt ikke lange?


Andre ting der i øjeblikket går mig på:
  1. At vågne op i bælgmørke, nu hvor det er efterår. Man får bare lyst til at blive liggende.
  2. Jeg spilder min tid på facebook o.lign. og får ikke alfleveringerne/lektierne overstået i en fart. Utroligt hvor meget magt nettet har.
  3. At dukke op i skole svedig + et rødt fjæs, fordi man cykler derhen. Uhm dejligt...
  4. Jeg har ikke shoppet i like to måneder! Holder det snart ikke ud! (okay, måske lidt overdrivelse). Men kan virkelig mærke at jeg har brug for at shoppe... snart!
  5. At jeg ikke har overskud til at blogge lidt oftere pga. dumme skolerelaterede ting, som bare overtager mit liv. :P


Lots of <3
- Linh

4 kommentarer:

Quyen sagde ...

køb urbanears <3

g sagde ...

urbaners er dyre..

Quyen sagde ...

Man må jo selv om man køber nogle for en 50'er som holder i få måneder eller betale 6 gange så meget, for noget der holder 6 gange så længe og har bedre lydkvalitet. ;)

Linh Tran sagde ...

Nice. :D Hvor meget gav du for dine urbanears? :)