14. okt. 2011

Back again

Hey blog! Nu er jeg tilbage på bloggen igen, efter DHO (dansk/histori opgaven) endelig er afleveret. Håber aldrig jeg skal skrive sådan en opgave mere, da historie og dansk ikke lige er mig. Jeg er dejlig lettet over at den er overstået, så man kan holde en velfortjent ferie.

Nu hvor der er ferie, startede jeg den ud med at tage til "lååve café" på skolen. Der var speed dating, dagens mand og gratis kondomer. Det var hyggeligt nok og ret grinern at se de andre blive udsat for "onde" udfordringer.

Billederne er egentlig fra i sidste uge, hvor min mor lavede disse lækre vafler. Mums! Jeg smutter lige ud og finder noget til min søde tand. Det skader vel ikke, nu hvor det er fredag ;-)


God fredag aften! <3
- Linh

2 kommentarer:

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor ser de vafler lækre ud(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Linh Tran sagde ...

De smagte også rigtig godt :)
jamen, det vil jeg da lige gøre ;)