18. okt. 2011

My day again

Tja, mine overskrifter er ikke så spændende vel? Nej .. bare det samme, igen og igen! Men jeg har været i Lyngby Storcenteret med pigerne, og det var fint nok. Der var en masse lego, hvilket var sejt!!!! og vi spiste usundt mad.
Men jeg fik købt en Pels vest fra Vila, som mine  fætre var helt vilde med!! :-) Og så vil jeg lige vise at mit Ur er sat op, og mit værelse! :-)
Photobucket
Pels vesten fra Vila, til 100 DKK. Førpris 349 DKK. Hihi, dejlig besparelse.
 Photobucket
Se hvor flot den er, og farverig!
Photobucket
Lidt rodet, men dejligt med sit eget værelse!
Photobucket
Ved døren, skabet og uret :)
Photobucket
Mit makeup og musik sted!! :-) 

HUGS. 

3 kommentarer:

Linh Tran sagde ...

Glæder mig til at se det imorgen! ^_^

Quyen sagde ...

Årh, jeg vil også såååå gerne have det ur! :)

g sagde ...

Hheheh, jeg fik det bare af min mor.. det koster normalt 400 ikk? jeg købte det bare til halvpris. HEHHEH :-)