17. okt. 2011

Chill

Nu hvor det er ferie, startede jeg morgenen ud, som jeg plejer, med at se to Desperate Housewives på Zulu. I ved jo hvor meget jeg elsker den serie ^^. Jeg har ellers chillet og været forbi biblioteket for at aflevere de bunker af bøger, som jeg brugte til DHO'en.
I morgen skal jeg på Strøget med nogle søde piger, så mon ikke der kommer noget med hjem, når man let bliver fristet. Det er 2 måneder siden jeg sidst rigtigt har shoppet, og det føles som laaang tid.

Jeg tror jeg vil bruge resten af aftenen på at se mere Desperate Housewives sammen med noget te og et tæppe. Jeg er glad for at min veninde har alle sæsonerne, så jeg lige kan låne dem. ;-)

Hav det godt, kære læsere!
- Linh

2 kommentarer:

Louisa sagde ...

Fantastisk serie!

http://you-and-i-life.blogspot.com/

Linh Tran sagde ...

Kan ikk være mere enig :)