4. okt. 2011

Lucky day...

I går var jeg mega bega heldig! Jeg var nemlig så dum at glemme min pung i bussen! Og opdagede det først da jeg var nået helt hjem! Det tog ca 5 min at gå.. Men jeg vidste du bussen ville vende, fordi jeg bor rimelig tæt på endestationen! Så løb jeg ud til bussen, og ventede .. det var virkelig nervepirrende! Jeg var bange for at nogen havde stjålet den eller noget .. der var alligevel kun 10 kr i. så jeg bad til gud om at der måtte være mennesker derude, som ikke ville tage den men aflevere den på stationen eller noget. Men da bussen så kom løb jeg op i bussen og spurgte chaufførren. Jeg nåede ikke at sige så meget end "det er fordi ... min pung!"  Og han tog selvfølgelig min pung frem! LUKSUS!!! Heldig dag! Utroligt! Der er noget over mig, som passer på mig og mine ting! 
Og her kan i se min Ukulele guitar og jeg! :-) 
Top: Gave fra Cecilie Nguyen!!/ H&M 
 xoxo 

Ingen kommentarer: