28. jun. 2011

When lil'bro and sis have fun with webcam

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Billederne er fra noget tid siden nu. Men kan ikke sige andet end at han er så dejlig. Man bliver altid så glad når han smiler, hvilket han gør så ofte! <3


Photobucket

Lige nu sidder jeg ude på min altan og nyder min banankage (som ser knap så lækker ud på billedet) og det efterhånden kølige vejr. Vejret har godt nok været skønt og varmt de sidste par dage, så tog ud på Strøget med mor og lillebror. Nu hvor der er udsalg, har jeg skam udnyttet det. Jeg skal nok vise jer mine nye ting senere, når mit kamera er færdigopladt.


My littlebrother and I had some fun with the webcam. He's so cute and always makes me happy when he smiles, which he often does. Today I went to Strøget with my mum and littlebrother - and yes, I bought things which I'll show later. Gotta enjoy my dessert...bananacake mhhmm!


Håber I har haft en god start på ferien! ;)

- Linh

2 kommentarer:

Pauline sagde ...

Nurh, hvor er han sød :-)


www.theeverydaydreams.blogspot.com

Linh Tran sagde ...

hehe, ja han er ;)