20. jun. 2011

Ear cuff!

For noget tid siden lavede min veninde Truc Ly og jeg nogle ear cuffs. En med to kæder, og en med bare en kæde. Jeg har ønsket mig en i noget tid, og fik endelig en. Vi betalte kun 20kr hver. Og i dag, var der en der faktisk troede på at jeg havde fået lavet et hul mere i øret. hahhah, typisk drenge. De ved ingenting! hehhe.

- My friend and I made some ear cuffs. I really like them, and I think it is cool! One of my friends thought it was an piercing. hehhehe, guys are .. well, they dont have a clue on girls stuff!! :-P 


Have a nice afternoon! ;-)



XOXO MARIA NHU!! 

3 kommentarer:

Charlotte Ly sagde ...

JEG VIL GERNE HAVE MIN :(

Hopy sagde ...

Omg ser cool ud! :o Havde også nogle engang men de er sikkert forsvundet i al flytterodet >.<

Kan man bestille hos jer? Haha jeg vil også ha' XD

g sagde ...

Hahha, Undskyld Charlotte :-P

- Det kan vi vel godt, det tager ikke så lang tid. Men det der sidder på øret, altså earcuffen, er faktisk et materiale til armbånd. ;-)