9. jun. 2011

Bikebomb



Kære søde læsere. Når man har læseferie burde man være i stand til at blogge mere, da man har mere tid. Sådan er det åbenbart ikke. Jeg skal nok prøve at være bedre til at holde liv her på bloggen.

I sidste uge blev alle cykler, som ikke havde ejerens navneskilt på, taget af viceværterne. Som man kan se, er der ikke særlig mange der huskede at sætte navneskilte på deres cykler. Surt show, at miste sin cykel egentlig, da jeg personligt mener at det er det vigtigste transportmiddel. Grunden til at man skulle sætte navneskilte på, var egentlig bare for at rydde cykler, som ikke bruges. På den måde står de ikke og fylder cykelkælderen, som er ret overcrowded.

I dag har jeg været på arbejde, og var helt færdig efter, da min mave længtes efter mad. Så efter en lang omvej hjem stod den på mad. :) Smuttede også hen på den gamle skole for at se de smås musical. Det vækkede i hvert fald minder fra da man selv var lille og lavede musical. Men gal, de var søde og talentfulde. Mon man også var sådan dengang? :P


Tror jeg smutter i seng nu...
- Linh

Ingen kommentarer: