11. jun. 2011

ALIVE!!

Hej allesammen! Jeg er stadig i live! Faktisk fik jeg min computer tilbage for noget tid siden, var bare alllllt for doven, og havde alt for meget at lave! Men her er nogle billeder, for at vise hvad jeg har lavet! :-D Vi ses!

Hey you! I'm still alive! And my computer is back!! LOVE LOVE!! But here are some pictures of my days! Enjoy ... 
Quynh, den flotte firmand. :-)  
Van, Dzu, Mig, Theresa, Andy Andy og Nam. :-) 
Her er folk lidt nedtrykte pga. diverse problemer! HEHEH
Happy Meal, af Andy Andy! 
Underbukser fra H&M Børneafdeling. LOVE!!!! Jeg kommer aldrig til at bruge "voksen" underbukser! ALDRIG!
Nye bukser. <33333
Højtalere fra telenor med Van. ^_^
Hehe, nice ear-cuff, Lavet af Truc Ly. <3333 
Men der kommer flere billeder i løbet af ugen!
I will show more pictures soon! 

XOXO Maria Nhu.

1 kommentar:

Kha Nguyen sagde ...

spændende. underbukser :)