30. jun. 2011

Playsuit outfit

Photobucket
Playsuit- made by my aunt, Hat - H&M, Halskæde - DIY.


Denne playsuit har jeg fået af min moster fra Vietnam, som selv har skræddersyet den. Den er omkring et år gammel så vidt jeg husker, men jeg har aldrig rigtig gået med den, før i tirsdags. Det fortryder jeg egentlig lidt. Men jeg er utrolig glad for den!

Det, med at tage outfitbilleder er stadig nyt for mig, selvom jeg få gange tidligere er kommet med nogle. Jeg har endnu ikke vænnet mig til at 'posere' foran kameraet. :P Men synes I jeg skulle komme med flere indlæg med billeder af mit outfit? Eller er det noget der ikke interesserer jer den mindste smule? Så kom endelig med jeres meninger. Så er i søde. :)


Got this playsuit from my aunt, which she has sewed herself. I wore it for the first time on Thurday. I'm very fond of it.

Hav en god aften!
- Linh

1 kommentar: