9. mar. 2012

TOMORROW



Hej søde læsere!

Som I kan se er dette noget af min pakkeliste. Flere punkter er blevet tilføjet, og jeg har altid det med at tage for meget med på ferier. Men denne gang har jeg faktisk begrænset mig, synes jeg selv. Så der er jo plads, hvis man nu skulle komme hjem med noget nyt, hvilket jeg kan garantere for der gør.
I morgen skal vi allerede møde ude i lufthavnen kl. 5:20 (jeg dør). Men ihh, hvor jeg glæder mig som et lille barn! I den tid vi er væk (til onsdag) vil der derfor være stille på her på bloggen. Medmindre Nhu har planlagt nogle indlæg. Jeg har desværre ikke haft overskuet til at planlægge nogle. Men håber I vil holde jer opdateret alligevel. ;-) I må have en vidunderlig weekend!


Lots of love to you
- Linh

1 kommentar:

g sagde ...

oh i like it :D