6. mar. 2012

Mareridt


Sikke en weekend, må man sige. Jeg synes slet ikke jeg har haft så meget tid, og weekenden som altid bare er suset afsted. Efter jeg kom hjem fra 18-års i lørdags, og trådte ind af døren, synes jeg der var noget galt. Jeg startede med at tænde lyset på toilettet og så at tingene på toilettet lå på gulvet. Da jeg åbnede døren til mit værelse, var alle skabene åbnet og smykker og ting lå også og flød på gulvet. Det var ikke kun på mit værelse det så sådan ud, også på alle værelserne. Vi havde haft indbrud! Det er virkelig noget lort og ubehageligt at komme hjem til et sådan hjem. Vi har kun boet her i to måneder og så er der allerede nogen der ikke kan lade være med at bryde ind. Sikke en god velkomst. Seriøst, få jer et liv og lad være med at spilde tiden, tyve! Jeg har heldigvis ikke fået stjålet min computer og kamera, hvilket jeg er virkelig lykkelig over.

Men i dag har jeg haft halve moduler = fri kl. 12! Derfor har jeg fået bagt kage til historie i morgen, som jeg skylder. Jeg har i hvert fald også  fået bekræftet at min plads ikke tilhører køkkenet!


I må have det godt!
- Linh

3 kommentarer:

Charlotte Ly sagde ...

Jeg håber at I ikke har fået stjålet al for værdifulde ting! Håber dine forældre ikke er al for rystet over det ...... Og selvfølgelig håber jeg at du ikke er al for traumatiseret, det kunne have været sket for enhver, det var bare jer var uheldige :(

Maria Nhu sagde ...

fuck det er nedern!!!!!!!

Linh Tran sagde ...

Jo, Charlotte det har vi desværre fået bestjålet. :( Frygten er ved at dæmpe lidt nu. Men vi er mere opmærksomme nu i hvert fald. Ja, det har du selvfølgelig ret i. Det er betryggende at høre. :) Håber du har det godt i Sydney!

Ja, det er, quynh! :(