1. mar. 2012

Should I?


Nogle gange kan jeg bare ikke lide netshopping, fordi det sådan frister en. Disse to skønne kjoler fandt jeg her. De koster begge 199,- men jeg ved ikke om jeg skal gribe ind eller ej, for jeg ved ikke hvilken lejlighed jeg skal bruge dem til. Eller... der er jo snart galla. :-) Jeg ved godt at skabet herhjemme ikke ligefrem skriger efter mangel på kjoler, men jeg er virkelig vilde med dem! Kan rigtig godt lide draperingerne på den røde kjole og enkeltheden og ryggen på den blå. Og så har jeg jo også været på udkig efter kjoler i netop disse farve. Hmm... skulle man eller skal man lade være?

Love, 
Linh

2 kommentarer:

Quyen sagde ...

Er viiild med den blå!
Og mon ikke man altid kan finde end lejlighed bagefter? ;)

Linh Tran sagde ...

den er også nice! Jo, det kan man altid :D