15. mar. 2012

1# Mallorca

Vamos a la playa! 
Por favor - Dónde está la playa? 
















Hej læsere!
Så er vi endelig vendt hjem fra dejlige Mallorca. Vejret var virkelig skønt dernede.. jeg tror det var 20 grader eller deromkring. Mega lækkert!! Men vi har gjort det sådan at jeg skriver om lørdag, mandag og onsdag og Linh skriver om de andre dage. Så i får nogle forskellige billeder og historier. 
Advarelse. Langt indlæg!
Lørdag: Lufthavnen om morgen kl 5.20. hårdt at vågne, men jeg havde i forvejen svært ved at sove. Flyet var jo et helvede! jeg fik vildt ondt i øret og det samme med Linh. Vi skulle mellemlande i Berlin og videre. En af vores venner havde mistet sin bagage så det tog sin tid. men ellers var vejret jo luksus! Hotel værelset var mega dejligt stort! Og god udsigt! Den først dag fik vi lov til at udforske vores sted lidt, og Linh og jeg fandt først den lækre shopping center ret sent. Der var alle de gode butikker; Zara, Mango, Bershka, Shana, Stradivarius, Pull and Bear osv! Shoppingdyret gik jo amok i os, men vi skulle videre. Vi vandrede rundt i byen og så de gode gå gader, og de flotte steder. Vi spiste is og senere, tog alle de andre ud i byen. Første aften, blev Linh og jeg hjemme og hyggede og shoppede. Jeg fik købt en pæn orange skjorte vest ting! men vi faldt først i søvn kl lort, (3)! Men det var en hyggelig aften, hvor vi havde grineflip hele tiden. Det gik hurtigt men dagen var dejlig og vi havde utrolige trætte ben!  Håber i havde en god lørdag, for det havde jeg på Mallorca!!

XOXO Maria Nhu


Ingen kommentarer: