19. feb. 2012

Vinterferie

 Toppen fra Monki. Mig ligefør Surprise fødzdag fest for en af mine forældres venner. god kage.. og chill.
 Ronald McDonald i vores McDonals. Happy Meal hele dagen 20 kr. :D Yay

Min væg lige pt. der skal jo lige udfyldes på de tomme pladser. Men ellers er jeg godt tilfreds. :-)

Men sorry for ikke at have blogget i  HELE vinter ferien, men vores net var taget på ferie, og kom først tilbage i torsdags.
Men hvad jeg har lavet i ugen:
Fredag: Surprise for Chu Minh, min forældres ven ;)
Lørdag: Barnedåb, som varede en evighed. Og alt for meget mad.. :-)
Søndag: Noget fælles vietnamesisk :-) Hyggeligt og det sneede!! Om aftenen kom min fætter og hyggede med os!
Mandag: Hjem til bedsteveninde. Strøget, nye bukser, trøje og underbukser! Hygge hele aften og Step Up 3D! Luksus.
Tirsdag:Valentines dag. Var sammen med bedstenveninden. Fifa aften hos dem, og tog hjem med hendes søster og min søster. Og tog det chill hjemme.
Onsdag: Bare chill hele dagen, og passe på de små børn. SÅ Hairspray, som er en rigtig god musical.. elsker den..
Torsdag: Så Burlesque med brormand, og tog hjem sammen med min søs til min kusine Lily og overnattede.
Fredag-Lørdag-Søndag: Lalandia med en masse asians. Åhh, en hyggelig weekend og bad, badminton, skøjtning, MONKYTONKY-land, små børn og MAD.. Og udforskning af Maribo.. gosh. en stille by.

Min uge i korte træk! Håber i har haft det godt! Skal i skole i morgen, og der er 2 uger til Mallorca. :-)

Ingen kommentarer: